Verzuimsoftware voor arbodiensten,
volledig flexibel en zeer gebruiksvriendelijk.


CompuCase verzuimsoftware biedt diverse functionaliteiten om het verzuimbeheer zo efficient mogelijk uit te voeren. Rondom het verzuimdossier zijn er mogelijkheden voor o.a. algemene gegevens, notities, (UWV) documenten, todo's (taken), berichten, bedrijfsarts consults en uitgevoerde verrichtingen. Bekijk op deze pagina onze belangrijkste functionaliteiten en laat je overtuigen van de meerwaarde van CompuCase voor jouw organisatie!

 

 

Uitgelicht

Workflows beheren

Een workflow is een set van acties die gepland gaan worden op het moment dat er iets gebeurt in het systeem (er gaat een trigger af). Door middel van deze workflows kun je automatisch taken laten plannen volgens de werkwijze die jullie met de werkgever hebben afgesproken. Zo kunnen de poortwachter verrichtingen die standaard in CompuCase zitten gepland worden bij een nieuw dossier, hierdoor zul je deze taken nooit meer vergeten uit te voeren. 

Bijvoorbeeld: Je wilt direct actie plannen als een frequentverzuimer zich ziekmeldt op maandag. Je kunt op een zeer flexibele wijze workflows aanmaken en deze toewijzen aan één of meerdere werkgevers.

Dashboards

CompuCase kent verschillende soorten gebruikers die het systeem op verschillende wijze gebruiken.

Daarom zijn de dashboards in CompuCase per gebruiker door middel van widgets te personaliseren.
Zo zijn er widgets die statistieken weergeven, maar ook widgets die de werklast tonen. Er zijn ongeveer 20 widgets beschikbaar.
 

Bedrijfsarts agenda

In CompuCase is een bedrijfsarts agenda beschikbaar om eenvoudig afspraken bij de bedrijfsarts in te plannen. Doordat de beschikbaarheid van de bedrijfsarts in CompuCase wordt geregistreerd kun je snel zien waar en wanneer de bedrijfsarts beschikbaar is. De agenda werkt automatisch de beschikbaarheid van een bedrijfsarts bij als er afspraken worden gepland, hierdoor kunnen er dus geen dubbele afspraken worden gepland.

Bij het inplannen van een bedrijfsarts consult is het mogelijk om direct een afspraak uitnodiging te genereren en een bericht te sturen naar de (zieke) medewerker. Hierdoor kun je snel en efficient meerdere afspraken na elkaar plannen. 

Door het gebruik van de bedrijfsarts agenda kan je de afspraken van de bedrijfsarts gemakkelijk zelf overzichtelijk houden. Zo kun je ook snel bij de ziekteverzuimen de gerelateerde afspraken en de eventuele terugkoppelingen raadplegen.

Peter Manders | Human Care Arbo

Ik wil jullie zeggen dat ik onder de indruk ben van jullie service level. Jullie denken mee met ons als klant. Als ik met een ‘probleem’ kom, staan jullie klaar om dat (waar mogelijk) snel op te lossen.  Systeem is ook gebruiksvriendelijk. Chapeau, dank je wel!

Peter manders
Human Care Arbo

Permissies en autorisatie

Uit de algemene verordening persoonsgegevens is het belang van het afschermen van bepaalde gegevens enorm toegenomen.
In CompuCase voorzien we in deze behoefte door middel van een uitgebreid permissie- en autorisatiesysteem.

Zo kun je op klant, werkgever, bedrijfsonderdeel en dienstverband niveau instellen welke dossiers een gebruiker mag raadplegen. Via ons permissie systeem kan er worden aangegeven welke data er geraadpleegd mag worden en welke acties de gebruiker mag uitvoeren.  De permissies worden aan gebruikers toegekend door middel van gebruikersrollen, hierdoor zijn de permissies gebundeld waardoor je dezelfde set aan permissies aan meerdere gebruikers kan toewijzen. 

Beveiligd mailen en digitaal ondertekenen

Er kunnen via CompuCase berichten gestuurd worden met bijlagen naar ontvangers die in CompuCase bekend zijn. De geadresseerde krijgt een mail met een link om het bericht in CompuCase te lezen. Bestanden met gevoelige informatie hoeven CompuCase dus nooit te verlaten, volledig AVG proof dus.

Daarnaast kunnen er pdf-documenten digitaal worden ondertekend door één of meerdere ontvangers. Je hoeft documenten dus niet meer te printen en in te scannen om deze te laten ondertekenen. 

CompuCase App 

Met de mobiele CompuCase app kunnen werkgevers van arbodiensten gemakkelijk onder andere verzuimen raadplegen en medewerkers ziek- en hersteld melden. Inloggen kan eenvoudig met een vingerafdruk of pincode. 
Ook werknemers kunnen de app gebruiken voor het beveiligd lezen van berichten en digitale ondertekeningen. 

De meldingen die via de app worden gedaan worden direct doorgevoerd bij de betreffende arbodienst. 

De CompuCase app is gratis te downloaden voor CompuCase klanten en is beschikbaar voor zowel Apple iOS als Google Android.
 

Meer informatie over de App

Andere functionaliteiten

UWV icoon
UWV-document generator

UWV-documenten kunnen volledig online worden bewerkt worden waarna ze als pdf-bestand te downloaden zijn.

 

Abonnementen
Abonnementen

Er kunnen abonnementen worden vastgelegd, waardoor er makkelijk te zien is wanneer en hoeveel er gefactureerd moet worden. Daarnaast kunnen de diverse configuraties aan een abonnement worden gekoppeld, waardoor je alleen bij klanten met afwijkende afspraken extra configuraties hoeft uit te voeren.  

Todo's CompuCase
Todo's overzicht en kalender

Todo’s zijn de activiteiten die door het systeem automatisch worden gepland op basis van instelbare workflows. Deze todo's zijn in een overzicht te zien in een lijst of via de kalender. 

 

CDES CompuCase
CompuCase Data Exchange

Met de CompuCase Data Exchange Service (CDES) is het mogelijk om gegevens van externe systemen te integreren met de verzuimsoftware van CompuCase.

Bekijk onze huidige koppelingen

Functionarissen CompuCase
Funtionarissen

Binnen CompuCase kunnen de taken voor het verzuimdossier door middel van functionarissen worden toegewezen aan diverse (werkgever) gebruikers. Zo kunnen de taken binnen een dossier goed worden verdeeld. Doordat de taken ook aan werkgever gebruikers kunnen worden toegewezen is het voor de werkgever ook mogelijk om gebruik te maken van het eigen regie model. 

Document genereren CompuCase
Documenten genereren

Met de document-template functionaliteit is het mogelijk om brieven, uitnodigingen en verslagen te genereren in PDF of Word op basis van eigen Word documenten. In de documenten kan er gebruik worden gemaakt van informatie uit het dossiers of van de informatie die je hebt ingevuld in een formulier die je zelf hebt gemaakt. 

 

Wilt u meer informatie, neem dan contact met ons op!